عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

لطفا اطلاعات خود را کامل و صحیح وارد کنید تا هنگام فراموشی رمز عبور قابلیت بازیابی برای شما وجود داشته باشد

تعمیر گوشی هواوی با ضمانت

تعمیرات موبایل هوآوی

در صورت نیاز به تعمیرات موبایل هوآوی ، شما می توانید با تکیه بر بهترین مراکز تعمیرات این برند، خدمات متنوعی را دریافت نمایید. به طور کلی، خرابی های نرم افزاری یکی از مشکلات شایع گوشی موبایل است. متأسفانه امروزه برخی از افراد مبتدی اقدام به رفع ایراد این مشکلات کرده و نه تنها ایراد را از بین نمی برند بلکه مسائل پیچیده تری را باعث می شوند.

در بخش سخت افزاری نیز از آنجایی که باید قطعات اورجینال باشند، در صورت کوچکترین اشتباه ممکن است که متحمل هزینه های سنگینی شوید. به همین دلیل، تعمیرات موبایل هوآوی باید در مراکز معتبر صورت گرفته تا شما این اطمینان را حاصل کنید که مشکلات گوشی شما به طور کامل برطرف خواهند شد.

درآمدی مختصر بر برند هوآوی

قبل از آنکه در مورد تعمیرات موبایل هوآوی صحبت کنیم، قصد داریم شما را تا حدودی با این برند آشنا سازیم. هوآوی یک تامین کننده خدمات و تجهیزات شبکه و مخابرات چینی است که دفتر مرکزی آن در شنژن و گوانگدونگ چین است. این شرکت، خدمات ساخت سخت افزار (از جمله گوشی های هوشمند و تجهیزات شبکه) را به نزدیک  50 شرکت برتر ارائه دهنده خدمات مخابراتی ارائه می دهد که سپس با برندهای خود فروخته می شوند.

هوآوی همچنین طیف وسیعی از گوشی ‌های هوشمند، تبلت ‌ها و ساعت ‌های هوشمند ویندوز و اندروید را با نام تجاری خود، از جمله تلفن‌های Ascend، Mate و Nexus به فروش می ‌رساند.

هواوی در سال 1987 توسط رن ژنگفی (Ren Zhengfei)، یک شرکت مهندسی ارتش آزادی بخش خلق تاسیس شد. این شرکت تا حد زیادی توسط دولت چین در سال‌های اولیه آن تبلیغ و حمایت شد. تا سال 2012، هواوی به جایگاه بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی در جهان دست یافت.

این شرکت از ترکیب مهندسی معکوس (reverse-engineering)، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و حمایت از مؤسسات آموزشی برای تولید محصولات نوآورانه و مقرون به صرفه استفاده کرده است. در سال 2014، هواوی به جایگاه اولین شرکت چینی دست یافت که در فهرست بهترین برندهای جهانی قرار گرفت و در بین 100 برند برتر با ارزش قرار گرفت.

خدمات ارائه شده در تعمیرات موبایل هوآوی

تعمیرات گوشی هوآوی خدمات متنوعی را به کاربران و مشتریان ارائه می نماید از جمله:

  • – تعویض صفحه نمایش گوشی هواوی (ال سی دی / شیشه)
  • – تعمیر دوربین جلو و عقب هواوی
  • – تعمیر باتری هواوی
  • – تعمیر دکمه بی صدا / پاور / ولوم هواوی
  • – رفع مشکلات پورت شارژ هواوی
  • – تعمیر سوکت هدفون / گوشی هواوی
  • – برطرف نمودن مشکلات مرتبط با آنتن
  • – تعمیر بلندگو یا میکروفون هواوی
  • – ارائه دهنده خدمات عیب یابی هواوی (نرم افزار یا سخت افزار)
  • – تعمیر ولتاژ دستگاه
  • – اجرای خدمات نرم افزاری و سرویس داخلی
  • – برطرف نمودن مشکلاتی که در رابطه با روشن نشدن گوشی وجود دارند.
  • – تعمیر درگاه هدفون
  • – رفع ایراداتی که به مادربرد گوشی مربوط است.

بزرگترین مشکلات مرتبط با گوشی هوآوی کدامند؟

تعمیرات موبایل هوآوی عمدتا در زمینه های زیر کاربرد دارند که در مورد آنها توضیح خواهیم داد:

- باتری موبایل هوآوی

همانطور که حتما در جریان هستید، باتری گوشی، انرژی مورد نیاز برای عملکرد آن را فراهم می کند. در هر صورت، هر چقدر هم که از گوشی خود به خوبی مراقبت کنید، باز هم با گذر زمان، کارایی گوشی کاهش می یابد و ظرفیت خود را از دست می دهد.

یکی از مشکلاتی که به باتری مرتبط است، خاموش شدن گوشی است. در این حالت، شما باید خدمات موبایل هوآوی را در زمینه تعویض باتری دریافت نمایید. سایر نشانه های فرا رسیدن تعویض باتری گوشی هوآوی عبارتند از: باد کردن باتری، تولید گرما، زود خالی کردن شارژ و روشن ماندن در زمان شارژ.

- تعمیرات گوشی هوآوی در زمینه صفحه نمایش و تاچ

آسیب دیدگی و خرابی قطعاتی نظیر ال سی دی، چراغ آن، پنل و فریم می توانند شما را با مشکل تصویر مواجه سازند. یکی از اصلی ترین خرابی های تاچ یا ال سی دی که شما را مجبور می کند به تعمیرات گوشی هوآوی مراجعه کنید، فشار و ضربه به آن است. از دلایل دیگر می توان به داخل آب افتادن دستگاه و یا فرسودگی قطعات اشاره نمود.

- اسپیکر موبایل هوآوی

از آنجایی که اسپیکر، خروجی گوشی به شمار می رود، پس وارد شدن ایراداتی به آن می تواند برای شما نامطلوب بوده و موجب قطع شدن صدای آن شود. شما می توانید به راحتی به این مشکل پی ببرید. برای مثال می توانید، بدون استفاده از هندزفری، پیام آزمایشی یا پست صوتی را روی دستگاه اجرا نموده و صدا را تست کنید. اگر صدایی از گوشی خود دریافت نکردید، پس باید آن را به مرکز تعمیرات موبایل هوآوی برده تا مشکل صدا را در اسرع وقت برای شما حل کنند.

تعمیرات سخت افزاری موبایل هوآوی

تعمیرات سخت افزاری گوشی هوآوی عمدتا شامل موارد زیر می شوند:

  • – تعویض قاب گوشی
  • – تعویض باتری یا تعمیر آن
  • – تعمیر یا تعویض ال سی دی
  • – برطرف نمودن مشکلات مرتبط با سوکت گوشی نظیر سوکت شارژ یا هندزفری
  • – تعمیر برد گوشی

برای اینکه رفع مشکلات گوشی شما به بهترین شکل انجام شوند، توجه داشته باشید که قطعات مورد استفاده باید اصلی یا اورجینال باشند.

جمع بندی

در صورتی که گوشی شما نیز دچار مشکل یا مشکلاتی شده است و نیاز به تعمیرات موبایل هوآوی دارید، به یک مرکز تخصصی و معتبر مراجعه نمایید. این گونه مراکز می توانند با ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان و با قیمتی مناسب مشکلات شما را به بهترین وجه حل کنند. این مراکز، متشکل از شبکه ای از تکنسین های متخصص تعمیرات تلفن همراه بوده که به جز تعمیرات، می توانند آموزش تعمیرات موبایل را نیز به شما در صورت علاقمندی ارائه دهند.

تماس با این تکنسین های تعمیر نیز سریع و آسان است. برای این کار کافی است که تماس گرفته و تمام جزئیات را در میان بگذارید. شما می توانید جهت مشاوره کاربردی در مورد تعمیر گوشی هواوی خود با مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که دستگاه ها و تجهیزات هوشمندی که در این مراکز برای تعمیرات موبایل هوآوی به کار می روند، مشکل گوشی شما را با دقت بررسی و رفع می نمایند.

درباره BilMobileاستاد

ارسال نظر

با تیک زدن این دکمه شما قوانین و مقررات و حریم خصوصی را پذیرفته اید.